понеділок, 26 листопада 2012 р.

Модуль 8. Рефлексія



Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
-Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
-Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
-Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та пам'ятки , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
-Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
-Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:  самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);  переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; обмежити кількість критеріїв до необхідних; залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання; написати пам'ятки та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою; продумувати порядок критеріїв. Записати їх від найважливішого до найменш важливого.

Немає коментарів:

Дописати коментар