Працюючи у 9 модулі ми поділилися прикладами учнівських робіт, обговорили ідеї
з залучення учнів до процесу оцінювання. Оцінювання має відбуватися
постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у
навчальних цілях знань та навичок. Оцінювання, що будується навколо
навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної
теми, так і на навичках 21 століття;
Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Немає коментарів:
Дописати коментар